Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-10, 20:41   #19
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Er det trygt å trekke fra sukkeralkoholer?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Kalorier? Om det er 100 kalorier eller 1000 kalorier ingenting å si. Det er jo karbohydratene vi teller, og det er det som har noe å si.

Dette er LCHF, ikke HCLF

Kcaloriene er dessverre alfa og omega for flere av oss som går på lavkarbo... jeg spiser bare 20 gram karbo pr dag - men må ned i 1600 kcal for å gå ned. Slik er det bare når kroppen min ikke naturlig regulerer mengde mat selv om jeg går på lavkarbo Dette bare som en kommentar til din kommentar - det er mange nye her til stadighet - og for NOEN vil faktisk mengde kcal innvirke på vektnedgang selv om de spiser svært lite karbo Greit å vite at det også KAN være et tema - selv om det ikke var poenget i denne tråden.

Hilsen "selvutnevnt "kcalorikontroll på lavkarbo" informasjonsansvarlig"

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat