Sv: Fedme kan ikke kureres
Opprinnelig lagt inn av Sjanten, her.
Signerer hele innlegget ditt, Nerthus.
Jeg kom til legen min etter at han forsøkte å følge meg opp over lengre tid for å se om jeg kunne gå ned i vekt på lite kalorier. Jeg lå på ca. 1200, gikk ikke ned i vekt og sa at jeg ikke skjønte hvordan det var mulig å ikke gå ned på så lite om 1 kalori inn er lik 1 kalori ut. "Du må nok ned i 1000 kalorier for å gå ned i vekt skjønner du, mange må leve på det for at kroppen skal ha det bra." Det sa legen min.... Jeg hadde BMI på over 40... Utrolig leit at det er alt en fagperson kunne bidra med...
Er så enig med deg - og så trist over at du også har blitt møtt med en sånn holdning. Hvis mindre inntak enn forbruk hadde vært løsningen burde jo alle vi som har holdt på alt for mange år med dette vært så smekre og lekre atte... "noen" burde ta inn over seg at den metoden vi har valgt ikke fungerer - hva om vi da leter etter en ANNEN forklaring?
Jeg synes vi lavkarbere burde klappe oss selv og alle andre på forumet på skuldra og si "godt jobba"! Gudene skal vite at det har vært en lang kamp for å komme hit - og en enda lengre jobb å lære seg nok til å utnytte kunnskapen om lavkarbo på egen kropp
Godt jobba folkens! ...sammen skal vi klare dette 
|