Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:18   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: ... Leker Photobscura ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg så ikke så mye på tv før heller, og var gjerne uten tv i år av gangen, men det hendte jeg bare fikk en gammel tv av noen, og jeg har i grunn aldri takket nei til noe gratis . Men nå skal jeg ikke ha tv igjen selv om noen byr meg!
Men da jeg ble sammen med eksen min så eskalerte tv-tittinga, for han var tv-slave av stor skala, og måtte ha på tv-en da vi spiste middag, tok morgenkaffen, eller generelt bare i bakgrunnen bare ... fordi. Så fort det ble slutt så gikk tv-frekvensen i bratt kurve nedover, og jeg fant meg selv med fjernkontrollen i hånda typ to ganger i uka, for å se Lydverket eller Nytt på Nytt, og ettersom det legges ut på nett-tv, så var det liksom ikke noen vits. Men det var et sant helvete å bli kvitt tv-lisensen. Hvem er det som ikke har tv, liksom? De bare lo av meg, og jeg måtte få en økonomisk rådgiver på Nav til å sende dem brev før lisensen ble fjernet .

haha ikke sant! her går det også i tv under middagen - så vurderer å tvinge fram at man spiser vi ved spisebordet - UTEN tv... synes det er mest hyggelig. Tv er greit - samtidig kan tv være veeeldig asosialt selv om man sitter i samme rommet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat