Sv: ... Leker Photobscura ...
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Jeg så ikke så mye på tv før heller, og var gjerne uten tv i år av gangen, men det hendte jeg bare fikk en gammel tv av noen, og jeg har i grunn aldri takket nei til noe gratis . Men nå skal jeg ikke ha tv igjen selv om noen byr meg!
Men da jeg ble sammen med eksen min så eskalerte tv-tittinga, for han var tv-slave av stor skala, og måtte ha på tv-en da vi spiste middag, tok morgenkaffen, eller generelt bare i bakgrunnen bare ... fordi. Så fort det ble slutt så gikk tv-frekvensen i bratt kurve nedover, og jeg fant meg selv med fjernkontrollen i hånda typ to ganger i uka, for å se Lydverket eller Nytt på Nytt, og ettersom det legges ut på nett-tv, så var det liksom ikke noen vits. Men det var et sant helvete å bli kvitt tv-lisensen. Hvem er det som ikke har tv, liksom? De bare lo av meg, og jeg måtte få en økonomisk rådgiver på Nav til å sende dem brev før lisensen ble fjernet .
haha ikke sant! her går det også i tv under middagen - så vurderer å tvinge fram at man spiser vi ved spisebordet - UTEN tv... synes det er mest hyggelig. Tv er greit - samtidig kan tv være veeeldig asosialt selv om man sitter i samme rommet 
|