Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-10, 21:48   #124
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fedme kan ikke kureres

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Du fortsetter løpet her ser jeg... det er ikke hyggelig med en slik holdning. Jeg synes du kan prøve å holde deg noenlunde saklig i en slik debatt - SELV om du er uenig i det som blir sagt. Alternativet er å holde kjeft Hvis du da ikke er sånn bare for å provosere... DET er også en mulighet.

Sitat:

Det var vel i grunnen den om å "holde kjeft" som slo kraftigst ut. Forøvrig har jeg vært på nett lenge nok til å vite at og også er hersketeknikk. Det må da være mulig å gjøre det bedre enn som så?

Ah nå skjønner jeg. Jeg ba deg faktisk ikke holde kjeft - jeg sa at et alternativ om man ikke klarer å holde seg saklig er å holde kjeft. Dessuten - det er DU som bestemmer at og jeg bruker oppfattes som hersketeknikk. Jeg PRØVER faktisk å holde en noenlunde saklig og hyggelig tone her - så MIN bruk av og er IKKE bevisst hersketeknikk - det er et forsøk på å avvæpne deg litt da jeg oppfatter deg som ganske irritert på meg akkurat nå.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat