Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-10, 18:59   #6
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: [Dagbladet] Fett og fløte for bedre helse

Dahlqvist er i boka åpen på at det er forsket lite på LCHF, og hennes kostholdsteorier er svært omdiskutert i Sverige. Men mange følger hennes råd.

Jeg trodde at hun ble anmeldt av en gjeng svenske leger som var i harnisk over at hun kunne anbefale smør og helmelk til skolebarna (Grøss og gru, hun kunne likeså godt ha drept de med sine egne hender!). Det svenske livsmedelverket (?) lette i tre år etter en eneste studie som de kunne "ta" henne på, evt støtte synet til de indignerte legene... Men det klarte de ikke, og Dahlqvist fikk beholde legetittelen sin.

Korriger meg gjerne hvis jeg husker dette feil...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat