Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-10, 13:22   #4
arnakristin
Seniormedlem

arnakristin sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Min mening om erstatninger og sånn...

Hei,
Lavkarbo er et kosthold der man spiser bare ren, uprosessert mat; kjøtt, fjærkre, fisk, skalldyr, grønnsaker, noe bær, egg og meieriprodukter. Sjekk ut denne Lavkarbo på 3 minutter
Tommelfinger regelen er at jo mer kh dess mindre fett, menden generelle oppfatning er at man ikke behøver å redusere fettforbruket før man overstiger 72 kh, ref. Lutz (boka: Bedre uten brød).
Jeg synes ikke lavkarbomat flyter over med fett jeg da, men vet at noen har blitt så hjernevaska at de har litt fettforbi.
Det aller beste er om man greier å få i seg det man trenger av fett igjennom våre matvalg.
Kjøtt: bacon, ”grillskiver”- sideflesk, ribbe, entrecote, kjøttdeig, medisterdeig, nakkekoteletter…
Fisk: laks, ørret, makrell, sild, brisling…
Husk gode olje- eller rømmedressinger på salaten.

For de med fettforbi les fett relaterte linker som ligger i denne tråden, når man kutter ned på kh så må man hente energien annensteds fra, nemlig fett
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat