Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat
Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.
Jeg heiv meg på en sånn der 5 kg før jul tråd her på mandag for snart to uker siden og da var startvekt 78 kg. På mandag var den 78.7 kg , tror det skyldes en helg med utskeielser og derav mye vann i kroppen. Bestemte meg derfor å bytte veiedag til fredag, siden jeg tillater meg utskeielser en dag i helgen så lenge det er lavkarbo. I dag viste vekta 77.7 kg. så altså ned 300 g, fra startvekt. Ikke mye og nesten ikke for vektnedgang å regne etter mitt hode, ettersom vekta mi glatt spretter rundt +/- 2 kg alt etter matinntak og periode.
Men nå skal det være sagt at jeg begynte med Skaldemans faktimetode på mandag, så jeg tror nok jeg må la kroppen få litt tid på seg, selv om jeg har vært i lavkarboverdenen en stund. Dessuten må jeg jobbe litt med hodet for å finne ut om jeg bare fyser eller faktisk er sulten. Har vel kanskje ikke vært helt rigid denne uka og spist noe mer ost enn det jeg burde, men nå skal jeg prøv en uke til også ser jeg hvordan det går Skal til slakteren i morgen og få tak i fett til en riktig så feit farse og Skaldemans fakirbiffer 
Igjen - som å høre meg! Fakirbiffene til skaldeman er dejlige!!!
jeg må begynne hardkjøret med telling, veiing og måling av mat igjen - men skal bestille spisdegslank fra tirsdag neste uke så da blir det vel ordnings. Går heldigvis ikke opp - og er råstrikt på at alt skal være lavkarbo...
Få høre hvordan det går med deg da!
|