Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 19:15   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Det går ann å åpne et og annet sinn!

Opprinnelig lagt inn av plastbox, her.

Kom over en tråd på iform.no der jeg kom i diskusjon med en ernæringstudent for en tid tilbake. Klarte faktisk å få vridd måten han ser lavkarbo på til noe potensielt positivt, og selv om han antagelig ikke kastet seg over kjøttet, smøret og brokkolien med det samme får en vel i allefall håpe at et frø er plantet og at Norge om noen år har én fagperson mer som faktisk er åpen til lavkarbo!

http://www.iform.no/forum/index.php/topic,59436.15.html

Jeg abonnerte på iform - men valgte å avslutte da jeg synes de ble for svake i sine kostholds- og treningsanbefalinger... De hadde blant annet en lavkcalori-slankekur med matforslag som inneholdt så lite kcalorier og fett at jeg hadde kommet til å svimt av...

Må bare anbefale siste utgave av VOF - i dag har jeg lært mye nytt - ikke bare om kosthold!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat