Sv: Redd jeg sklir ut....
Opprinnelig lagt inn av mamz, her.
Huff føler at jeg begynner å skli litt ut her nå....VIL ikke det følte meg SÅ bra de første ukene, vekta gikk ned og formen og humøret opp
Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig føler annerledes nå, har gjort det hele uka her, i dag sto vekta på det samme som forrige fredag...har tatt av over 5 kilo til sammen og skulle jo så gjerne tatt av noen flere....**Hvordan bli skikkelig motivert igjen, trenger litt hjelp nå....
Det er hjernen din som lurer deg i et svakt øyeblikk... "må ha karbo - må ha karbo - må ha karbo..." (MIN gjør ihvertfall det *ler* )
Fikk ikke med meg hvor mye mer du skal ned - foreløpig har du stått stille i bare en uke - la kroppen få ta de pausene den trenger. Imens - nyt maten - kos deg med kostholdet, minus 5 kg, bedre helse, mer overskudd og energi, bedre <fyll ut resten selv> 
Nå vet ikke jeg om du skal spise lavkarbo for "bestandig" - kanskje helst med litt oppgradert karboinntak, for meg hjelper det at jeg SKAL spise lavkarbo resten av livet -dette er ikke bare en kortvarig sak som jeg må "holde ut" en stund til. Dermed får ihvertfall jeg et mer avslappet forhold til stillstand i vekten. Etter 10 kg ned føler jeg meg allerede annerledes, jeg gleder meg til 10 minus til - imens koser jeg med maten, prøver å finne nye retter og andre vaner når det feks gjelder søtningsstoffer...
Du sklir ut fordi du ikke er bevisst - prøv å TENK bevisst hver gang du er på vei til å putte feil mat i munnen - bare spør deg selv om det er dette du egentlig vil - eller om det er hjernen din som kødder med deg 
Lykke til - dette klarer du kjempefint!!
|