Sv: Nybegynner
Opprinnelig lagt inn av RitaBo, her.
.....lavkarbopølser (Göl, fra Sverige), maccademianøtter (fra Sverige).
Tips om rask mat: Hvis man er ute og handler for eks en lørdag og blir sulten underveis : Stekt kylling fra varmdisk, kjøttkaker, en pakke skinke eller ost, Babybel ost, salatbar, spekeskinke, mozzarellaost, skyr, Mårpølse og rømme.
Jeg har gått mye på Grethe Roede kurs tidligere så for meg var det vanskelig å tørre å stole på at fet mat virkelig hjalp vektnedgangen. Men når jeg endelig klarte å slappe av, roe ned, ikke tenke så mye på at dette er en kur, men fokusere på å kose meg og leve, har jeg nå gått ned 23 kg
Jeg ønsker deg og mannen din lykke til!
Husker du hvor mye kh det var i de pølsene, og hvordan pakken ser ut?
Spesiell grunn til at du velger å kjøpe nøttene i sverige?
Var supert med de tipsene om mat i farten. Spiser jo mye ost og kjøtpålegg hjemme, men tenkte ikke på at dette også er perfekt ut på tur mat Var litt sulten sist gang jeg var ute på handletur og ikke kom på hva jeg skulle dytte i munnen.
Har aldri gått på Grethe Roede, men har også levd etter mer eller mindre de prinsippene mesteparten av voksen alder. Jeg prøvde å være skikkelig sund her en periode, spiste magert og grønt, og startet dagen med en god porsjon havregryn og andre sunne kornsorter. Alle usøtet og med bare skummetmelk og en halv banan. Etter 2-3 uker på dette så fikk jeg ikke igjen knappen på buksa, aknen min ble verre, og jeg hadde lite energi (ikke underskudd på inntak av kcal) Siden tirsdagen har jeg nå gått ned 2 kg og buksen passer utmerket igjen...og huden ser ut til å virke roliger. Føler at jeg har en annen ro i kroppen også, men uten å føle meg energiløs 
|