Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 19:33   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: blir lett kvalm

Opprinnelig lagt inn av angel82, her.

Jeg kan ikke spise mye fet mat, eller mye fett...f.eks ren krem da blir jeg kvalm å kaster opp, samme med smør på lapper eller lignende og fete sauser...noen tips til hva jeg bør gjøre? for trur jeg får i meg for lite fett for jeg går rundt å er sulten...

Helt nederst på siden under tråden din er det andre tråder med samme tema - kan du se om du finner noen tips der først?

Du har holdt på siden mars - har du fulgt noen spesiell retning? Jeg opplevde det som litt vanskelig i starten også - oppvokst med fettfattig GR mat - men dette er en tilvenningsprosess - litt om gangen

Du kan også søke "hvordan få i seg nok fett" feks på forumet og sjekke de trådene som kommer opp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat