Sv: Jeg prøver----- IGJEN
Opprinnelig lagt inn av LouLou, her.
Her er jeg igjen da Jeg har prøvd dette to ganger før å gidd opp
Problemet mitt, er att maten blir for fet rett og slett.Jeg har aldrig vært spesielt glad i fet mat. Problemet mitt er søtsaker.Har alltid elsket kaker og snop.Det er det jeg har blitt overvektig av.Har aldri vært noen *junkfood*elsker.
Fet mat gjør meg kvalm og uvell.
Idag lagde jeg meg gratinerte grønnsaker med eggestand. Usj, ikke godt i det hele tatt Er ikke glad i grønnsaker heller, (spesielt kokte) men tvang det ned. Forestill deg å sitte å spise noe du ikke liker. Da er det vanskelig å svelge, men jeg tvang det i meg. I kveld stekte jeg meg en omelett med skinke og litt ost i. Jeg klarte 3 små biter. Siden har jeg vært kvalm og uvell.
Har dere noen gode råd til hva jeg kan lage meg å spise?
Er så redd jeg skal sprekke igjen.
Jeg har begynt å gå til en lokal akupunktør,som har julpet flere på stedet med å gå ned i vekt. Vi får en spesiell lavkarbokost, ikke så streng som doktor lindbergs, kombinert med akupunktur. En venninne har gått ned over 30 kg.med metoden,å kuttet ut alle medisiner.Hun hadde diabetes. og min søster har nå gått ned 12 kg.
Jeg startet fredag og vekten viste 116,8 kg , skal tilbake i morgen.
Jeg har lyst til å hive meg med dere som skal ned 7kg til jul,men er så redd for å sprekke igjen.
Derfor trenger jeg tips til mat jeg kan spise.For skal jeg gå å være kvalm hele tiden klarer jeg ikke dette.
Det går mye i spekemat å salat m litt rømme.Salat går helt fint.Synes det er godt, med paprika og tomat.Kylling spiser jeg også en del av.Men man blir jo lei når man ikke klarer og variere maten.
Jeg ønsker så indelig å klare det denne gangen.
Nå blir sikkert noen provosert,men hvorfor ikke prøve Ingers rugbrød.Der kan du spise 5 skiver gr.brød hver dag,og ellerst vanlig kost.Du teller ikke kalorier direkte,men ligger på rundt 1300-1500 kcal.Blir veldig mett av dette brødet,jeg gikk ned 40 kilo selv på det.Det er bare en ide fordi du blir kvalm av fett.Det holdes også kurs flere steder. Jeg mener lavkarbo er bra, det er ikke derfor jeg anbefaler Ingers Rugbrød,men det er for di det virker som du ikke liker lavkarbo mat så godt og at jeg har god erfaring med det selv.
|