Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 10:37   #30
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Noen her som kun bruker turgåing som trening?

Nå går jeg mest på tredemølle med musikk som gjør at jeg må gå GANSKE fort! Dermed blir det ikke kjedelig fordi jeg må konsentrere meg om å ikke gå på trynet hehehe.

Sunny, Ma baker, Womanizer og Captain jack begynner med 6 km/t, deretter 7 og deretter må jeg nesten jogge litt - men det har enorm effekt og jeg synes det er lettere å gå raskt med musikk på øret. Husk å ta med armene når det skal gå fort!

Jeg gikk en halvtime hver dag i flere mnd i fjor sommer. Av og til lengre, men målet hver dag var minst 30 min. Jeg ble MYE fastere og fikk mye mer overskudd - men dessverre gikk jeg da på lavkcalorikur a la vektklubb og la på meg 2 kg i fettmasse på 2 mnd... DERFOR er jeg her:

Nå har jeg begynt med trening i gjen - først 20-30 min som nevnt over, så styrke så nye 10 min i høy fart etterpå for å øke litt blodsirkulasjon

Ønsker meg egentlig hund - men sambo er allergisk... dårlig gjort spør du meg

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat