Sv: Ny på Skaldemann - noen tips?
Opprinnelig lagt inn av Jarrasann, her.
Ja, tilbake fra en uke på LCHA kost og tid for oppsumering.
Vekta i dag viste 119.6.
- 0,5 på 4 uker, eller hvis man regner at jeg har tappet blodet for krutt (Glykogen?) så har jeg lagt på meg 2-3 kg....
Uansett er det stillstand.
Jeg har ikke fått trimmet noe de siste to ukene, men det skal vel egentlig være positivt...?
Den beste tiden var faktisk de to første ukene da jeg trimmet og jabbet på med fløte.
Da så jeg faktisk tegn til nedgang og jeg hadde en god metthetsfølelse etter måltider og i mellom.
Nå føler meg aldri helt mett, litt fysen hele tiden.
Jeg syns også fordøyelsen fungerte bedre da.
Men jeg eier ikke søtsug og intet i verden kunne fått meg på en karbosprekk
Begynner å tvile på at Skaldemann er maten for meg, men tviler ikke på at lavkarbo er det.
Ser det er stor ståhei rundt ketolyse og dette har jeg som nevnt prøvd halvhjertet tidligere.
Da fikk jeg i alle fall utslag på sticksen og mener også jeg husker noe av den "varmen" folk mener å merke.
Vel, skuffet men ikke slått...
Kommentarer?
En uke med mye alkohol = stillstand i fettforbrenning og ikke minst akkumulering av vann - stå han av!
Hvorfor tror du ikke skaldeman er din vei å gå - hadde ikke du godt resultat de første ukene?
En gjennomgang av kostholdet ditt for tiden vil gjøre det lettere for andre å komme med kommentarer som kanskje kan hjelpe deg videre 
|