Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 17:47   #265
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.

synd dere ikke liker brødet :/

Jeg synes brødene er kjempe gode.. med unntak av det lyset brødet som er de siste dagene på dietten, det synes jeg smaker modelleire *æsj* hehe..

Denne uka har jeg faktisk gått opp ? :O litt deprimert pga det, har ikke fått spist en eneste spis deg slank middag fordi det hele tida kommer noe i veien, som f.eks middag ute og alt mulig sånt.. men jeg har brukt sjønn når jeg har vært ute og spist, og brukt ketostix for å sjekke om jeg har gjort "riktige" valg.. og hatt høyt utslag hver gang..
så det er litt deprimerende at jeg går opp.. noen forslag til hva det kan skyldes? spiser jeg for mye? mener å ha lest ett sted at det ikke skal være mulig å gå opp i vekt av å spise lavkarbo ...

Brødmiksen fra spisdegslank synes jeg faktisk er bedre enn ferdigbrødet... ferdigbrødet oppleves som tungt og "vått"... litt ekkelt faktisk *ler*. Heldigivs har jeg fryseren full av egenproduserte tynne TØRRE skiver som er perfekt i brødristeren før pålegget kommer på.
Anbefaler brødrister på ferdigbrødet - smaker bedre!

Du som har vært mye ute og spist - har du drukket bare vann til? Drikker du nok vann til daglig. Mens på gang? Du har nok IKKE gått opp i fett, det er nok enten vann eller muskler om du trener mye styrke

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat