Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 18:04   #35
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Opprinnelig lagt inn av Alvedans, her.

Neida... opp litt noen hundre gram igjen og der står jeg bom... Nå er resultatet etter 2 år minus 5 kg. Ingenting jo. Legen min påstår det er fint å gå ned sakte, men det får da være måte på.

Deppa.

Og i dag fikk jeg avslag på en operasjon jeg trenger, hvis jeg ikke klarer å gå ned minst 7 kg innen et år. Jeg greier jo ikke gå ned en halvkilo en gang.

Får teste spisdegslank... Eventuelt... finnes det pulverdrikkekur i lavkarbo??? Det blir nutrilett neste her hvis ikke noe funker snart.

Litt lik min historie - med 6 mnd uten å gå ned i vekt... hva slags kosthold følger du - LCHF sier meg litt lite Følger du noe fra en bok?

MIn eneste måte å gå ned i vekt på var å redusere kcaloriene... Ellers lurer jeg på om du har vært og sjekket stoffskiftet? Det kan jo hende du har generelt lav forbrenning som trenger litt ekstra hjelp?
Nutrilett vil jeg ikke anbefale selv om jeg har prøvd og gått ned i vekt. Eurodiett vet jeg noen går på gjennom Fedon, som er en blanding av pulver og mat (dette vet andre bedre enn meg).

Jeg vil jo anbefale spisdegslank da - greie måltid, grei smak, og lettvint og slippe å telle.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat