Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-10, 21:44   #39
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Opprinnelig lagt inn av Alvedans, her.

Hmm, jeg får visst ikke bestilt fra spisdegslank-folka, de ble sure på meg fordi jeg kritiserte websiden deres, som gir meg hodepine hver gang jeg går inn der. Så... da blir det ikke mat derfra. Jeg skal nok finne en løsning.

Lever ketogent, er det ikke det det kalles? Er i ketose hele tida, spiser minimalt med kh, vil tro at det er max 20 g om dagen - men trolig mindre enn det og.

Er så gåen nå så jeg greier ikke skrive så mye, men skal ut og søke nye muligheter så snart jeg har ork til det.

Takk for svar, forresten!

Jøss, seriøst? Bestilte du ferdige menyer? Da kommer det jo automatiske genererte eposter med bekreftelse etter bestilling - er ikke manuelt mottak av bestilling såvidt jeg har opplevd - og jeg bestilte siste for bare litt over en uke siden Hvis det ER slik at du ikke får bestilt får du få en venninne til å bestille i sitt navn - du må jo uansett betale maten når du henter den

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat