Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Høres kjent ut, kona til eieren ser ut som hun har spist en sitron når jeg kommer inn der hun jobber.. Jeg tror hun tok koblingen: ny trysling som bestilte en ukesrasjon og siden spurte hvorfor i all verden de hadde så mye søtstoff i alt.
Jeg klarer ikke engang å tenke på maten deres uten at jeg kjenner bismaken av alt for mye sukrin.
Men ellers har de vel mange fornøyde kunder da, så noen må jo like maten og opplegget og hjelpen pr mail( selv om de fleste har klaget på at det tok ukevis å få svar på mail).
Maten er helt grei med helt grei smak, svært variert slik at man ikke går lei. Hvis det er noe jeg har reagert på med maten er at noen måltider er litt vel salte - men det kan jo ha med min smakssans å gjøre også 
Har opplevd å få svar omtrent på timen på mine spørsmål
Dette som en motvekt til andre opplevelser - slik at nye og ferske kan få begge sider av en sak før de tar en avgjørelse om å prøve spisdegslank.
Nå har jeg ikke hatt mye behov for hjelp pr mail - sidene deres (om enn så lite bra de er (sa webdesigneren...")) inneholder veldig mye informasjon når man først finner den, i tillegg likte jeg boka veldig godt og har laget mat selv med utgangspunkt i oppskrifter derfra.
Resultatet så langt vises i tickeren 
|