Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 18:50   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og syk/forkjølelse

Langvarig bihulesak her også.. holdt på en mnd nå... pottetett som gir hodepine, crp viser ingen infeksjon så da er det vel virus da... mye sykdom på jobb blant småbarnsforeldre... Heldigvis ikke så aller verst allmenntilstand ELLERS da - men hodepine, nakkeplager og dett i pappen er slitsomt nok i disse mørketider
Jeg har vært et år på lavkarbo og opplever at infeksjonene oppleves annerledes nå enn på vanlig mat. Blir mest voldsomt trøtt faktisk... noe jeg ikke ble tidligere, ikke sånn at man nesten sovner over pulten på jobb hehe...
God bedring ihvertfall, denne tiden på året er jo litt sånn blir aldri kvitt ting...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat