Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 19:44   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ketolyse og syk/forkjølelse

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da jeg hadde slitt med bihuler i 3 uker, fikk jeg antibiotika selv om CRPen ikke slo ut! Neste morgen var trykket borte og jeg kunne ta på meg sokkene uten å spise Pinex Forte først!
Godt med leger som ikke er helt anti!

Jøss så bra da! Jeg er sånn akkurat på kanten vondt i hodet - slår liksom ikke helt ut. Ikke tett i nesen (noe særlig) bare veldig tett langt inni hodet... (høres når jeg snakker) kanskje en ny runde med rinexin hadde gjort seg..
Var mye bedre skjønner du - men så havna jeg HELT uforskyldt i en coopertest på tredemølle overvåket av min nye Personlige Trener... og da smalt det liksom midtveis i hodet mitt og tetna til...

Irriterende - for jeg føler jeg er liksom bare på 85-80% av toppformen, mangler det lille ekstra der!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat