Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-10, 20:22   #5
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser man før og etter trening?

Opprinnelig lagt inn av Belin, her.

He he! Nei, jeg har spist godt før i dag!
Men jeg spiste dette ca 45 min etter trening, og er allerede sulten. Så nå gomler jeg litt ost.
Skal hvertfall sjekke ut de proteinshakene. Er det noe du bestiller på nett, eller kjøper på treningssenteret?

www.proteinfabrikken.no scitec nutrition sjokolade. Du finner nok proteinpulver med mindre karbo i på markedet, men de smaker ikke så godt synes jeg. Denne smaker ordentlig sjokolade, og har små biter i seg også. NB er kunstig søtet!

Det er heller ikke uvanlig å være sulten de første dagene på ketolyse. Bare spis når du er sulten og stopp når du føler deg mett så går nok dette kjempebra

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat