Tråd: Trening
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-10, 19:00   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trening

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, jeg har ikke noen kilder her og nå Har lest det flere ganger i diverse treningsblader, men det er sikkert med en viss margin da.

Alrighty - kommer du over en artikkel eller info om dette - del det med meg/oss da Jeg har heldigvis spist lavkarbo i over et år nå så vanen er inne og ingen fare for storsprekk, men fint å ha motivasjonen tilstede med kunnskap når man trener så hardt og spiser så "lite" (pt spisdegslank ferdigmåltid) og IKKE går ned liksom.
Burde egentlig visst om dette - hadde det slik i fjor høst også - men da med lavkcalori og massive mengder med trening. Strengt tatt burde jeg bare være lykkelig over at jeg orker å trene så hardt - det er jo kjempegøy jo!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat