Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-10, 12:27   #1
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Økning i penicillindosering fra statens side

Hei - jeg ville bare dele min opplevelse hos legen i går. Jeg har hatt bihulebetennelse i snart 4 uker, og fikk endelig penicillin i går. Hun fortalte meg at doseringene har økt kraftig når det gjelder bihulebetennelse/luftveisinfeksjoner. Anbefalt dose var nå 650mg x 2 - FIRE ganger om dagen! (Weifapenin). Heldigvis ble vi enige om at TRE ganger var nok - så må jeg heller øke om jeg ikke blir bedre etter et par dager...
Tidligere var den vel på ihvertfall det halve? Kjenner jeg er kvalm og ekkel i magen, og ser for meg med min chrons at dette kan jo bli "gøy" i 10 dager...
Vel - blir ihvertfall kvitt bihulebetennelsen min!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat