Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-10, 23:14   #7
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Da er jeg i gang

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Jeg går ikke ned i vekt når jeg drikker lightbrus dessverre. Kan starte uten så jeg kan jeg kanskje prøve etterhvert... Lurer på om jeg klarer dette. Leste i en tråd at du hadde stagnert i vekt, det har skjedd meg også tidligere, men det er utrolit kjedelig...

Ingenting å lure på om du klarer det - du har jo tatt avgjørelsen om å gjøre det! Da tar man EN dag av gangen - og EN ting av gangen Man lar seg ikke affisere av et sidestepp i ny og ne, men skriver det på kontoen for læring

Ønsker deg så masse lykke til!

Ps - du MÅ ikke gå på vekta vet du - samtidig er det helt rått når du når jul og VET du har gått ned en del - men du vet ikke akkurat hvor mye

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat