Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Opprinnelig lagt inn av JKBB, her.
Lurer litt på om ingen SER innleggene jeg poster??
Anyways...tilbake på 85,7 denne morningen, etter å ha vært godt over 86 noen uker, helt bom fast...Håper det går litt i riktig retning den neste uka nå da.. 
Opprinnelig lagt inn av MyJuly, her.
JKBB: Så spørsmålet ditt jeg også, men hadde ikke noe godt svar på det, derfor svarte ikke jeg 
Gratulerer til alle dere som har gått ned og hold ut dere andre 
Jeg er strålende fornøyd denne uken, enda en kilo ned og nå er jeg halveis til mitt eget mål i juleutfordringen. Dette skal jeg klare 
ville også bare si det samme: ser sprøsmålet men har ikke noe godt svar for jeg vet rett og slett ikke noe om slike ting.
De siste dagene har vert meget rare... jeg har vert helt kvalm og matlei. Noen ganger følte jeg at jeg var sulten men klarer liskom ikke å få noe mat i meg for det frister ikke noe og heller ikke går ned. Hadde stekt en skikkelig god omlet i ovn i en ildfastform. Og den var jo supergod! Jeg veit jo det, for jeg spiste den før men hverken på fredag eller igår klarte jeg å få et stykke ned. Jeg brekte meg og holdt på å kaste opp. Ingen ting frister liskom. Det eneste jeg fikk i meg er nøtter og ost. Og plutselig hadde jeg lyst på brød. Så idag tinte jeg to skiver med lavkarbo brød og smurte tykt lag med gorv leverpostei og syltagurk til lunch. Så jeg håper det går ned. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig fikk så dårlig matlyst. Og når jeg ikke spiser noe føles det også litt rart når jeg nestet går opp i vekt når jeg har stilt meg på vekta idag: ver jo 94 kg på den. Rare greier...