Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 13:46   #288
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av kennygirl, her.

Har du testa ut alle partystoppere? Jeg går mindre ned i vekt når jeg spiser melkeprodukter og tomat (som er kjente partystoppere), men også rødt kjøtt og ulike grønnsaker hindrer vektnedgang. Jeg vil anbefale å se innpå tråden om blodtypedietten og kutte ut de matvarene som ikke passer din blodtype...

Da jeg spiste "vanlig" mat holdt jeg meg unna alle matvarene på "unngå" lista på blodtypedietten og alle mageproblemene jeg har hatt i alle år forsvant Merker det fortsatt nå når jeg spiser lavkarbo dersom jeg spiser mye av den maten fra "unngå" lista for blodtypen min(A) går jeg mindre ned i vekt og får vondt i magen

Verdt å prøve!!!

Takker for gode råd Spiser egentlig ikke noe særlig av partystoppere, verken nøtter, tomater eller mengder med melkeprodukter, ikke spiser jeg rødt kjøtt ofte heller. Går mye i laks, kylling, kjøttdeig - majonesbaserte dressinger...
Jeg har ingen tro på blodtypedietten pr i dag, men skal inn og se hva det står der. Har jo faktisk hatt nedgang med lavkarbo/spisdegslank. Det eneste jeg har gjort annerledes denne gangen er hard trening flere ganger i uka. Dette har ikke vært noe ukjent problem med lavkcal-dietter heller, da går jeg rett og slett ikke ned i vekt (den gang over 4 mnd hvor jeg var KNALLFLINK både med diett og trening og vanninntak...)

Så lenge jeg spiser lite karbo har jeg ingen problem med magen - har chrons så det ville vist seg ganske kjapt

Hormonbalansen min bør jo nå være veldig mye bedre, stoffskiftet VET jeg jo har økt... så da kanskje jeg trenger litt andre justeringer? Hvem vet - jeg skal nå prøve ut litt så får vi se. I'll keep you updated!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat