Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-10, 19:48   #10
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frustrert

Jeg og lurer litt på hvor du har det fra at lavkarbo skulle være så enkelt - ja, veien til lykke? Jeg har brukt månedsvis på å lese og prøve ut lavkarbo, jeg gikk 6 mnd på lavkarbo uten å gå ned i vekt, måtte gjøre justeringer utifra det jeg leste meg til. Har etterhvert de fleste bøkene fra de mest vanlige retningene innen lavkarbo - og ja, jeg har lest de alle sammen

Hvor gammel er du forresten?

Det aller aller første du MÅ gjøre om du skal ha noen sjanse med å endre livsstil er å gå på biblioteket og låne deg en bok om lavkarbo. Ketolyse, Skaldemans GI null, Sofie Hexebergs bok. Du kan også vurdere å låne "Bedre uten brød" av Lutz - den sier mer om forskningen bak lavkarbo.

Hvis du ikke gidder å lese bøker, eller lese informasjonen om lavkarbo på dette forumet - syns jeg du skal la lavkarbo være og fortsette som du har gjort Ingen endring i livet kommer gratis...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat