Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?
Opprinnelig lagt inn av Marte83, her.
fra å være SÅ positiv i går til irritert og frustrert i dag.
er på 5.uka
vekta går ikke ned den går opp..(men ikke over det startvekta)
sjekker med ketostix innimellom, og jeg er jo i ketose
kan noen fortelle meg om jeg spiser "feil"
Frokost: spisdegslank frokostblading med fløte og vann
lunsj: 1 boks tunfisk med avrent olje, majones, mager kesam og litt sylteagurk.
Middag: 2 speilegg med en liten pakke bacon, agurk stekt sopp og purreløk..
kvelds: 1 kokt egg m/ smør
jeg er ikke veldig flink til å få i meg vann, så jeg drikker tynn funlight sagt stortsett hele dage, småspiser sjeldent.. men hender, og da tar jeg en skive seranoskinke med ost.
spiser jeg for mye eller for lite?
trener også 3-4 ganger i uka, og nei jeg tror ikke det er musklene som vokser :/
Hvor store mengder fløte/majones spiser du? jeg ville byttet ut ihvertfall halvparten av væsken du drikker hver dag med rent vann, helst alt Hvor hardt trener du når du trener? Hvis du har beskjedent med fløte/majo/smør hver dag sliter du med underskudd på fett kanskje? ...og muligens også litt lite kcal? Foruten bacon og majo/fløte har du ikke fett i maten din. Hva med laks, kokt/stekt/røyket, avocado, entrecote som fettkilder? Antar du spiser spis-deg-slank fordi du må ned i kcal for å gå ned i vekt?
Har du forsøkt å lagt inn alt du spiser en dag eller to på diett.no? Da får du beregnet sammensetningen av næringstoffene slik at du ser hvordan du ligger an kcal-messig også. I tillegg kan du legge inn treningen din. Den er ikke 100% korrekt, men kan gi deg et bilde av situasjonen. Kanskje spiser du for lite de dagene du trener slik at kroppen går i sparebluss?
Mange muligheter - det første som kan hjelpe er å få totalt oversikt over hva du spiser et par dager - i detalj 
|