Tråd: Vann
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-10, 15:34   #24
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Vann

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg er oppvokst med vann servert til alle måltider, så det er ikke det at jeg ikke har prøvd!
Jeg kan drikke opp til en halv liter vann til maten feks, men å drikke vann på tom mage i løpet av dagen, nei, da blir jeg bare uvel og går og gulper vann (akkurat som tran).

Noen liker pinnekjøtt og noen liker vann, noen liker mora, andre dattra og er ikke en mann over 1.90 får han ikke så mye som et blikk av meg!

Sånn er faktisk jeg også - jeg drikker MEST vann til måltid! Har hørt at det ikke er så bra - ? Jeg får ihvertfall i meg nok vann i løpet av en dag på denne måten

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat