Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 14:15   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Jeg er så skuffet!

Opprinnelig lagt inn av araber123, her.

Nå har jeg holdt på med lavkarbo i 1 mnd, jeg har vært flink med maten og treningen. Over alt hvor man leser står det at man går ned mest i starten så vil det jevne seg litt utover...... vel jeg har lyst å grine!! Jeg har gått ned 2,7 kilo på en måned..... Noen vil kanskje si at det er bra, men for alt man vet kan det godt hende at jeg bare har fått mindre vann i kroppen. Jeg føler at jeg enda ikke har sett noe bevis på at man går ned ved å følge lavkarbo. Jeg er så skuffa
I starten går man ned mest, og jeg har gått ned 2,7 kilo......hvor tregt kommer resten av kiloene til å gå av... nei jeg føler meg skuffet og deppa.

Prøv 6 mnd uten å gå ned et gram... DA blir man skuffet da! En justering må til, noter ned alt du spiser i løpet av et par dager og legg ut her, så får du hjelp og tilbakemelding på hva du kan endre.

Har nå holdt på 15 mnd og gått ned "bare" 10 kg - holder FREMDELES på med lavkarbo siden det nå er blitt en livsstil.Enda 10-15kg igjen men å gidder jeg ikke bli skuffa mer - jeg bare prøver å finne den metoden som passer for MIN kropp. Og innimellom når jeg er drittlei det å pønske på slikt, så spiser jeg vanlig lavkarbo og holder vekta glatt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat