Vis enkelt innlegg
Gammel 22-11-10, 18:35   #31
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva kan hindre deg i å gå opp igjen slik så mange gjør etter slanking?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kanskje MrMuscle er en av de som faktisk har lagt på seg fordi at han har spist for mye og feil? Blir det ikke da litt dumt å sitte og fortelle han at det ikke stemmer og at det er dypereliggende problemer som ligger bak, hvis det faktisk IKKE er det? Han kjenner vel segselv og sin kropp og vektoppgang best? Er vel ikke noe vits i å legge på han problemer han kanskje ikke har, bare fordi at det er mange andre som har gått opp pga andre elementer?

Kanskje er han det - men jeg fikk ikke inntrykk av at han snakket utifra seg selv - derav min tilbakemelding - basert på min erfaring

Hvis han snakket utifra seg selv - vel, da beklager jeg at jeg misforsto - målet mitt var ikke å minimere hans personlige opplevelse når det gjelder overvekt.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat