Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 17:01   #23
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Alt gikk jo så bra ...

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Ja, jeg skjønner hva du mener!! Jeg ser jo også det at å gå hjemme kun er destruktivt for meg. Både det at tankene mine surrer rundt, og jeg svirrer i kjøkkenskapene.
Det endte med at jeg i går dro ut og shoppet....noe jeg elsker å gjøre Så, da ble jeg nødt til å ta ev avgjørelse; skal jeg tenke på pengeforbruk nå, eller kroppen min...kroppen vant! Så det ble litt shopping... Jeg kan ta meg råd til det, altså, så det er en bra måte å holde meg opptatt på. Fikk sms fra Cubus i går om at det er 30 % rabatt på alt i butikkene deres, kun i dag, så da blir det litt shopping i dag og Jeg skal også møte ei venninne å ta en kaffe, så da "slår jeg ihjel" 2-3 timer på det.

Jeg og synes du er kjempeflink - dette krever mye av deg! Klapp deg selv på skuldra og skryt av deg selv - det har du faktisk lov til nå!

Klem!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat