Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-10, 20:55   #24
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Din beste fiskeoppskrift!

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Er veldig glad i indisk mat; når vi får besøk av unger som ikke liker fisk, lager jeg en kormasaus laget med kokosmelk og har over den ferdigstekte fisken (vi spiser fisk minst 4 ganger i uka). Har brokkoli og raita til, ungene spiser i tillegg ris, mango chuntney og nanbrød.

Ellers lager vi ofte lakseknytter eller røyeknytter i ovnen. Har oppi alle tillatte grønnsaker (feks. fennikel er supert) og en solid klatt kryddersmør med hvitløk. Nam

Lurer på om du kan komme hjem til meg og lage middag en gang - for det der hørtes KJEMPEGODT ut! Har du oppskrift på knyttene noe sted? Har ingen erfaring med knytter hehe.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat