Tråd: Energiboost
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-10, 21:10   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Energiboost:)

Opprinnelig lagt inn av kirami, her.

Den proteinshaken hørtes god ut, men blir den ikke litt "kornete" av cc`n? Får komme meg en tur til sverige å se etter sånn proteinulver
Kan man bestille sånn spis deg slank smuthi på nett eller?

Lykke til med treninga i dag da Du er heldig som har PT Det har jeg ønsket meg til jul av gubben hehe

Når jeg kjører den i den "gamle" smoothie-blenderen min så blir den bittelitt kornete men ubetydelig. når jeg kjører den i min magic bullet som er VELDIG effektiv blir den helt glatt (kunne LEVD på sånn smoothies i flere dager jeg hehe) Mulig en stavmikser kan gjøre susen? Spisdegslank har ferdigsmoothies ja - litt usikker på om de kan bestilles enkeltvis? Har ikke sjekket - du får se på sidene deres under bestilling. Fikk de med i meny-pakkene mine og falt helt. Den jeg lager selv er minst like god om ikke bedre, da jeg har mer kaffe i. Jeg drikker ikke kaffe til vanlig - men ELSKER kaffe i smoothiesen min! Har verdens beste PT - hun er fitness-utøver og har satt opp et styrke- og kondisjonsprogram til meg som er litt annerledes enn "standarden", mye frivekter, og litt mer "proffe" øvelser om jeg kan si det slik Hun booster så sinnsykt, og gir mye skryt når fortjent og pusher på når jeg er sliten og ikke orker mer... tror jeg er litt forelska jeg!! *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat