Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-10, 19:30   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Aeryths oppussingsprosjekt

Blått blir nok kult! Jeg er turkis-fan - noe min sambo IKKE er... så da blir det lavendel istedet (noen kompromisser må man inngå hehe)

Sitat:

Dama som tegnet sa at skapene ikke er laget for at baksiden skal vises. Man ser sponplatene og det ville visst ikke bli fint uansett hva man gjorde. Jeg spurte om det ikke gikk an å male, men hun sa fortsatt at det ikke ville bli fint.

jeg vet det finnes sånne hvite bånd til å lime på slike "ender" - klister på ene siden og blankt på andre siden. Men om de finnes i sort - nei se DET var en annen historie Kan alternativet være å sette to mindre dype skap mot hverandre? Skru de sammen og ha dører på hver side? Har ikke Ikea to dybder på disse skapene mon tro?

Skyller og skyller - slimhinneavsvellende og smertestillende - blir snart helt gal! Har vært gjennom penicilin-kur men det hjalp heller ikke. Må innrømme at jeg nærmer meg utslitt-grensen min... for jeg har jo ikke overskudd når jeg har gått sånn så lenge... For tiden er det verst om natta for smertene øker når jeg ligger Vel, vel - med litt vinter-blues i tillegg så er vi (altså jeg) akkurat der jeg pleier å være mentalt og fysisk i desember - hvert eneste år...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat