Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-10, 18:04   #18
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan få ned fettmassen mest effektivt?

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Ja, proteinpulver liker jeg ikke og blir uggen i magen av det.

Jeg pleier også å reagerer kraftig på ferdige proteindrikker - men må da igjen reklamere for scitec nutrition sitt sjokolade-protein-pulver. Jeg har chrons, og reagerer IKKE på før-nevnte proteinpulver. Derfor bruker jeg det også jevnlig for å øke proteininntaket da jeg har regnet på at jeg spiser litt for lite proteiner pr dag. Det er i tillegg godt også i vann, men å blande med litt fløte og vann antar jeg vil være den beste fordelingen mellom fett og fløte.

Ellers ganske enig i styrke først - kondisjon etterpå. Jeg sliter FREMDELES (8 uker nå) med bihulebetennelse og får IKKE trene - holder på å gå på veggen snart!!
Få inn teknikken først - deretter øke på med vekt og reduser repetisjonene - DA bygger du muskler da! Husk bare å få i deg nok proteiner

Litt misunnelig på deg som kan trene for tida NYT det!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat