Vis enkelt innlegg
Gammel 16-12-10, 10:49   #3
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Trenger kommentarer på kostplanen min...

Hei! Jeg synes at dette så litt stusslig ut kanskje? Hvis du ikke ønsker å være i ketose - kan det være greit for deg å finne ut hvor grensen DIN går - det gjøres ofte ved å starte på minimum og øke med 5 gram pr uke, men jeg forstår det slik at du ikke ønsker overgangsfasen igjen. Du KAN også gjøre overgangsfasen lettere ved å bruke flere uker på å redusere karbomengdene du spiser - reduser litt hver uke - og overgangsfasen bør gå lettere.

Jeg vet ikke hvor store mengder du spiser - så jeg ville regnet ut fordelingen av karbo, protein og fett på menyen din - da vil du få en pekepinn om du ligger ok an, regn også ut kcalorier så du er sikker på at du spiser NOK mat.

Holder du deg under 72 gram karbo pr dag sier Lutz at du ikke trenger å redusere fettinntaket - så det kan kanskje være en start-verdi for deg.

Ellers er jo fedon lindberg kanskje et bedre alternativ i starten for deg - av erfaring vet jeg at det er vanskelig å spise "riktig" på en ny måte hvis man ikke har mye kunnskap

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat