Tråd: Grete Roede
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-12-10, 19:14   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grete Roede

GR fungerer fint det - i en periode. Etterpå er det vanskelig å skulle holde seg unna det med mest kcalorier i på daglig basis. Har gått ned mye på GR - men alltid gått opp igjen fordi jeg under kursene ikke forstår hvordan jeg skal leve etterpå. GR tilbyr kurs i hvordan holde vekten også men disse har jeg aldri prøvd.
JEG begynte på lavkarbo fordi i fjor "sluttet" GR å fungere på meg. Jeg gikk opp 2 kg på 8 uker selv om jeg var kjempeflink og trente som fy. (gikk opp fettmasse... ).

På samme kcalori-mengde og lavkarbo går jeg ned i vekt - samtidig er det så liten forskjell på det jeg skal spise når jeg ikke skal ned i vekt at dette er drømmesituasjonen. I tillegg har blodverdiene mine normalisert seg med så stort fettinntak.

Justeringer må til - jeg går ikke "enkelt" ned i vekt lengre, sikkert pga utrolig merkelig og variert kosthold siden jeg var ungjente. Jeg kan like mye om hvor mye kcal det er i mat fra GR-tiden som jeg nå kan vedrørende karboinnhold *ler*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat