Tråd: Grete Roede
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-10, 16:52   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Grete Roede

Det avhenger ofte av kursinstruktør hvor vellykket man føler kurset er og om man får god nok oppfølging underveis. Har gått en del GR kurs, men bare opplevd EN dårlig kursleder - ellers har de mye kunnskap og engasjement. GR har også hold-vekten kurs som jeg innbiller meg går en gang pr mnd i ett år? Husker ikke helt Jeg synes også det er positivt at GR nå også har karboredusert tilbud for de som ønsker det. Jeg var ALDRI sulten på GR - hadde problemer med å få i meg all maten jeg skulle spise faktisk. Det var i tillegg ganske gode rutiner for å spise mer de dagene man trente mye, og jeg opplevde min kursleder som svært oppmerksom på og opptatt av at alle skulle spise NOK mat i løpet av en dag. Ofte var det stans i vektnedgang fordi de hadde spist for lite mat.

Det dreier seg om å prøve ut ting, lære seg selv og kjenne og ikke minst få nok kunnskap til å ta så gode avgjørelser som mulig når det gjelder ens egen kropp

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat