Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-10, 16:35   #8
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det egentlig menn vil?

Jeg har bare ett eneste råd å gi - og det er basert på mange års egenerfaring:

Hvis DITT instinkt nå sier at det er noe du ikke vet og som han ikke vil fortelle deg... så er det det

Det er alltid surt når man treffer noen man trives å "henge med" - og som du sier - er det bare sex er det helt greit, men da må han ikke si at han er forelsket og interessert i noe mer!

Ta en alvorsprat (med klær på hehe) og forklar hva du tenker, mener og ønsker med dette forholdet. Fortell gjerne at du så meldingen. Har han ingenting å skjule blir ikke det noe big deal, lager han "bråk" - får du bare bekreftet at det er noe han skjuler.
Få avklart hva han ønsker. Hvis han tror han må si han er forelsket for å fortsette å henge med deg - vel, han om det - men med ditt instinkt så vil du VITE om han snakker sant eller ikke - bare stol på magefølelsen

Min erfaring med menn er at de ofte prater litt rundt sannheten hvis de mener det bedrer deres situasjon - uten at jeg med dette sier at alle menn lyver. Jeg er tross alt 40 år, og har vært singel fram til for 3 år siden, så jeg har truffet min del av arten hankjønn

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat