Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-10, 19:23   #38
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Usikker på følelser

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Selvføgelig har ikke alle det likt. Men jeg ville utdype at man ikke nødvendigvis trenger å snakke ihjel alt i et forhold, det var nemlig slik jeg oppfattet det du sa. Det er alt for mange som skal snakke om alt, hva de føler, hva de trenger, hva de mener de ikke får og hva som er feil med den andre. Og da blir det næging. Bare se på alle tv-serier og alt rundt i samfunnet. "Du er til for å tilfredstille meg på alle plan" er stort sett gjennomgående mentalitet oss.

Jeg bruker ikke tv-serier for å gi meg særlig veiledning i livet - jeg bruker min egen erfaring og kunnskap - og så langt har det fungert veldig bra. Som motsetning til det du sier er det mange forhold etter min mening som kunne vært reddet - om man bare hadde snakket sammen....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat