Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-11, 20:41   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nedre normalområde i stoffskifte

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Jeg har fått påvist at jeg er i NEDRE normalområdet for stoffskiftet. For den generelle legestanden er ikke dette nok til å kunne få medisinering for, men for privatlegene KAN det utføres en testmedisinering.

Det jeg lurer på er i hovedsak hva man gjøre for å øke stoffskiftet og hva en evt. hjelp til å øke stoffskiftet består i?

Jeg var nede i 13 (tror 11 var nederst i dette tilfellet) - og legen min ville vurdere medisinering. Akkurat da begynte jeg på lavkarbo, og vi ventet 3 mnd. Nye prøver viste da økning til 17... så for min del skyldtes det nok karboinntaket og lite fettinntak over lang tid.
Andre på forumet med erfaring fra medisinert lavt stoffskifte kan sikkert svare deg mer detaljert om DEN siden av lavt stoffskifte

(Minner meg på at jeg må ta nye prøver snart, de siste ble tatt våren i fjor)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat