Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 17:20   #16
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nedre normalområde i stoffskifte

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan høres ut som lavt stoffskifte, ja. Ble det noe bedre med b-12-sprøyter/tabletter? Du legger ikke på deg av medisiner som skal øke stoffskiftet ditt. Heller tvert i mot. Blander du med høyt stoffskfite?
Jeg har slitt med det samme selv, særlig slapphet/trøtthet og glemsomhet, og trodd det har vært noe galt med meg. Få det skikkelig sjekka ut! .

Hmm - der ble jeg påmint igjen glemsomhet.. det begynner å bli j... pinlig å ikke huske hva andre har fortalt 5 sekund før... det er rett og slett ikke mulig å hente opp - før andre gjentar hva de har sagt. Trodde det var lavkarboen - men når jeg tenker meg om kan jeg nok erindre at jeg alltid har slitt med dårlig hukommelse...
jeg har uansett tenkt å innom legen å be om et bredt sett med blodprøver igjen - da det ser ut til at jeg hovner opp i slimhinnene i nesen tvert jeg er fysisk aktiv... ikkje bra!

Og den trykkfølelsen i halsen - som om noen presser på med fingrene - DEN har ikke blitt bedre...

Før jeg kupper tråden din totalt - les litt på sonjas stoffskifteforum, for der står det en del om hvilke blodprøver du bør kreve bli tatt. Sørg for å få med deg en kopi av prøveresultatet. Be legen din sende deg til en spesialist om han er i tvil - selv om prøvene viser lave verdier og du har symptomer. Sjekk deretter ut prøvene med info på nett slik at du har litt argumenter selv å slå i bordet med.

Kjenner meg mye igjen i symptomene dine - jeg har heldigvis blitt sinnsykt mye bedre etter jeg la om kostholdet - blant annet er energien nå høyere - men svinger. Før var det bare å gå på jobb - og komme hjem og besvime på sofaen noen timer før jeg orket å i det hele tatt gjøre et minimum...

LYKKE TIL - hold oss oppdatert

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat