Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-11, 20:52   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: hurtig nedgang? noen med erfaring?

Opprinnelig lagt inn av happychicky, her.

hei, jeg er ny her og kunne trengt noen tilbakemeldinger Startet ketolyse diett på mandag så er snart ferdig med 3 dagen. Har ikke merket noe nedgang foreløpig, men jeg har i utgangspunktet tenkt å prøve å gå ned ca 7-8 kg og håper at det skal gå raskt. Ketolysedietten var egentlig tenkt som en slags kickstart på et litt mere vanlig lavkarbo kosthold etterhvert. Er det noen som har noen formening om hva jeg kan forvente meg? Jeg er ca 69 kg og 164,5 høy så er ikke ekstremt overvektig, men har litt ekstra her og der

Vektnedgang er så individuelt at det er håpløst å spå. Det vi vet er at de som er normalvektige som du er (nært ihvertfall) bruker mye lengre tid på å gå ned. Det som KAN skje derimot er at du skifter fasong Lavkarbo gir mer muskler (min helt personlige erfaring) uten at jeg har trent særlig, og muskler veier mer enn fett. Jeg ville tatt en bodyanalyse NÅ og om et par mnd og sett om fettprosent og muskelmasse har endret seg. Ikke heng deg så mye opp i vekta - mål deg istedet og se om det skjer endringer der.

Lavkarbo er ingen "hurtigkur" - det er oftest de som har mest å miste som mister mest raskest også. Lavkarbo er vektREGULERENDE - så det er ikke sikkert ditt mål og kroppens vektmål nødvendigvis er helt det samme

Ønsker deg uansett lykke til med valget av et nytt kosthold - uansett vektnedgang vil du nok merke ganske mange helsemessige fordeler ved et slikt kosthold. For ikke snakke om all den deilige maten....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat