Sv: hurtig nedgang? noen med erfaring?
Opprinnelig lagt inn av happychicky, her.
Er egentlig ikke SÅ viktig å gå så fort ned, og du har halt rett med tanke på at jeg skal ned uansett hvor lang tid det tar.. MEN jeg er så ivrig etter å se resultater så jeg liksom får motivasjonen ordentlig opp. Savner allerede veldig å spise brød, men tenkte jeg skulle kjøpe Fedon brød når jeg har gått ned noen kilo og skal begynne å spise litt mere etter hans filosofi Ville bare så gjerne ha en liten kickstart... Skal også i bryllup i begynnelsen av februar og har lyst å gå i en kjole jeg kjøpte før jeg ble gravid som nå er minst en str for liten.. Men jeg fødte for 10 mnd siden så jeg skal ikke skylde ekstrakiloene på det altså 
Karins beste brød (under oppskriftsforumet) og spisdegslank brødmix er mine absolute favoritter når det gjelder lavkarbo-brød. Det første baker du selv, det andre kan du bare bestille på nett mix, blande med vann og hive i ovnen. Kun 1 gram karbo pr skive ca for begge to. Bare sånn at du vet det 
Og de er GODE begge to! Smaker som smakfullt grovbrød rett og slett, dessuten blir man veldig mett av de.
|