Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-11, 20:15   #4
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør jeg galt?

Det var bra lite fett?? Skal du spise lite karbo MÅ du spise mer fett - ellers vil kroppen din sulte med lite karbo og ingen fett...nå ser det ut som det er en del karbo i maten din da - med potet, brød (kjenner ikke til hexeberg-brødet - det må jeg nesten google )

Nå kjenner jeg litt lite til Hexeberg sin diett - men den ser som du beskriver den litt lavkcalori med lite fett ut - og ikke som den lavkarbo jeg kjenner...

Rødvin i helgene sier du - hvor mye drikker du? Kroppen vil forbrenne alkohol før fett - så jeg ville kuttet ut alkoholen helt en periode til du finner utav hvordan dette skal fungere

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat