Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 12:59   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ikke "tjukk" nok lenger?

Bruk www.diett.no om du er av typen som ønsker detaljert oversikt over alt du har i deg.

Generelt vil jeg si at om du trives godt med dette kostholdet - og du mener du spiser mye og godt i dag - prøv og reduser porsjonene dine litt over dagen. IKKE så mye at du blir sulten!

Ofte så er det slik at de siste kiloene sitter mer spikret og man kan ikke lenger fråtse i god lavkarbomat

Spis fremdeles lavkarbo - reduser litt på porsjonene - og om du spiser partystoppere som mye fløte, mye nøtter, mye sukkerfritt godt evt lettbrus - kutt alt dette i to uker og se hva som skjer. Altså spis bare ren mat uten ekstra tilsetninger. Det KAN kicke en vektnedgang.

Pass også på at du drikker nok rent vann - vann avhjelper fettforbrenningsprosessen Tenk også en kjempegod ting - holder du vekta nå? Da er du jammen meg kommet kjempelangt - når du bare får unna de siste kiloene har du nå oppskriften på hvordan holde vekta etterpå! Og DET pleier jo være det vanskeligste!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat