Tråd: Kløe ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-11, 20:38   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Kløe...

Opprinnelig lagt inn av Lunaluna, her.

Takk Kitt!
Hva er forresten varmeallergi?

Allergimedisin og mulig sopp er påtenkt. Må bare somle meg til apoteket som holder til to etasjer over der jeg jobber.

Bare synes det er så kjipt å gå til legen med litt sånn "diffuse" plager. De få gangene jeg er hos henne er jeg enten akutt syk, eller jeg vet akkurat hva jeg vil ha ut av besøket. Pleier stort sett å lese meg opp (f eks PCOS), så når jeg sitter der er jeg (nesten) like godt informert som legen.

Derfor hater jeg å gå hvis jeg ikke vet hva som feiler meg. Alt finnes jo på nett om dagen.

Men allergimedisin skal testes!

Synes ikke dette er en diffus-plage, når det er så intensivt at du ikke får sove (og sikkert også holder på å bli gal) så går man til legen!

Kan det være noe du spiser på kveldene som utløser det? Nøtter feks? Du kan nok fint prøve med zyrtec eller lignende en ukes tid for å se om det kan avhjelpe, blir det da bedre kan det være greit å finne utav hva det er som trigger det. Ønsker deg uansett god bedring - og siden vi bryr oss om hverandre her, hold oss gjerne oppdatert!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat