Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 13:05   #38
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Er helt enig i at det er ufint og gjøre små justeringer og så kalle det "sitt eget". Samtidig åpner lovverket for dette foreløpig, slik at jeg velger og ikke bruke så veldig mye tid på å irritere meg. Irriterte meg MER over at Inger som i Ingers rugbrød har laget både brød, oppskrift og ferdigmix fra Karins "mitt aller beste brød" - men sånn er det.

Skal man se positivt på dette - og det bør man jo - vil det være at fotballfrue faktisk nå etterhvert har satt seg inn i hva lavkarbo innebærer. Det er tydelig og se at hun har vært her inne og lært litt, og har lest seg grundig opp. Hun har i større grad fokusert på HELSE og lavkarbo som kosthold, enn slankekur, og klarer fotballfruen og engasjere og motivere SITT publikum, nemlig litt yngre og lettere påvirkelige ungjenter til å gå over til et kosthold vi alle her inne er helt klare på har helsemessige fordeler på mange måter, vel da skal ihvertfall jeg klare og svelge unna at det skorter litt på etikk og folkeskikk i forhold til manglende kreditering for oppskriftene... Heller at disse kjøper fotballfruens lavkarbobok, enn at de sulter seg ned i vekt slik så veldig mange gjør og vil gjøre...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat