Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 14:24   #70
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Gjør deg bikiniklar med Drevon

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takk for tips! Men melka og potetmelet må jo ut for min del. Har laget fiskekaker mange ganger før, men med laks, og det blir liksom bare feil på en måte.

Du kan ikke drikke noe som helst meieri, heller ikke fløte? Hva med soyafløte? Dette er oppskriften på thorleifs fiskekaker som jeg er stooor fan av Kanskje du bare kan bytte ut fløten med soyafløte? Jeg vet ikke - jeg bare prøver å bidra til at Photo kan spise mer fisk hihi

500g valgfri fisk 100 g bacon (kan utelates, denne oppskriftens næringsinnhold er UTEN bacon) 50 g grovhakket løk 3 egg 1.5dl fløte 1 knapp ts muskat 1/2 ts pepper salt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat